- Želite najpopularnije proizvode uz super popuste?
- Postanite član Club 5* još danas
- Već ste član?Kliknite ovdje
Opšta pitanja
Pitanje: Kako mogu stupiti u kontakt s vama?
- E-mail: Naš tim će vam rado pomoći s vašim pitanjima i nedoumicama. Na e-mail poruke odgovaramo redoslijedom kojim ih dobivamo, a trudimo se da budemo što brži. Pišite nam na info@walkmaxx.ba.
Pružit ćemo vam odgovore na sva vaša pitanja vezana uz naše proizvode i brendove putem e-mail-a.
- Telefon: Iskoristite priliku i pitajte naše agente sve što vas zanima o našim proizvodima. Naručivanje putem telefona vrlo je jednostavno, pa vas pozivamo da nas slobodno kontaktirate na 033/721-005 (radno vrijeme: ponedjeljak - petak 08:00-19:00 h, subota 08:00-18:00h te nedjelja 09:00-17:00h).
Pitanje: Pružate li podršku i uživo preko chata?
Nudimo i ovu mogućnost, opcija za razgovor s našim agentom trebala bi biti vidljiva na svim našim web stranicama u donjem desnom kutu. Slobodno je iskoristite, saznajte sve o našim proizvodima što vas zanima, jer naš je cilj prije svega zadovoljan i informiran kupac.
Pitanje: Imam li koristi od toga što kod vas imam otvoren korisnički račun?
Mi vjerujemo da imate.
- Vaša kupovina je brža i jednostavnija, jer ne morate ponovno popunjavati nijedno od polja kada budete sljedeći put kupovali kod nas.
- Možete početi kreirati vašu listu želja, vrlo jednostavno ćete moći stavljati zanimljive proizvode na popis unutar vašeg korisničkog računa.
- Jednostavno možete upravljati vašim e-mail pretplatama, odjavljivati se s lista ili pauzirati njihovo slanje.
- Na jednom mjestu imate pristup svim vašim kuponima i vaučerima.
- Obavještavat ćemo vas o našim akcijama i pogodnostima.
- Možete naručiti naše printane kataloge na vašu kućnu adresu i još mnogo, mnogo toga.
Pitanje: Kako mogu znati da je kupovina kod vas sigurna kupovina?
Mi se svaki dan brinemo da vaša kupovina preko Walkmaxx web stranice bude 100% sigurna. Poštujemo i vašu privatnost, te smo u potpunosti posvećeni njenoj zaštiti.
Molimo vas pročitajte: 100% sigurna kupovina, Pravila poslovanja, Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.
Pitanje: Kako napisati komentar/recenziju o proizvodu?
Recenziju o proizvodu možete napisati vrlo jednostavno. Klikom na gumb "Ostavi komentar" dodajte vaš komentar u listu komentara.
- Na stranici odabranog proizvoda možete vidjeti broj komentara i poveznicu "Dodajte vašu recenziju" ili će pisati " Prvi ostavite komentar o ovom proizvodu "; klikom ovdje bit ćete prebačeni na dno stranice s gumbom "Ostavi komentar".
- Nakon što ste poslali svoj komentar/recenziju, bit će potrebno neko vrijeme prije nego što se ona pojavi na web stranici.
Pitanje: Kako mogu označiti vašu Facebook stranicu sa "Sviđa mi se"?
Označite našu Facebook stranicu sa "Sviđa mi se" klikom ovdje. Hvala!
Pitanje: Kako se prijaviti na vašu e-mail listu?
Na našu e-mail listu možete se prijaviti klikom na ovu web stranicu. Hvala!
Pitanje: Kako se odjaviti s vaše e-mail liste?
Ako više ne želite od nas primati bilo kakve e-mail poruke (ponude, članke itd.) molimo vas da se prijavite na vaš korisnički račun, te da kliknete na link "Pretplate na e-obavijesti" gdje ćete jednostavno moći upravljati s vašim pretplatama.
Prije toga vas molimo da još jednom razmislite, jer vas nećemo moći vratiti nazad na listu ako se odlučite da više ne želite primati naše e-mail-ove.
Pitanje: Kako mogu iskoristiti kupon koji sam dobio/la?
Korištenje kupona vrlo je jednostavno.
- Polje za unos kupona nalazi se na prvom koraku u vašoj košarici, prilikom zaključivanja narudžbe
- Upišite šifru kupona u označeno polje i kliknite na zeleni gumb "Aktiviraj".
- Vaša ušteda i/ili ostale pogodnosti će automatski biti prikazani s desne strane podataka o cijeni.
Molimo vas pročitajte Vodič za korištenje kupona za detaljne upute.
Club 5*
Pitanje: Šta mi donosi Club 5* kartica?
Club 5* kartica pruža vam 12 mjeseci najpovoljnije kupovine iz našeg bogatog asortimana. Kao privilegirani kupac, stječete pravo na brojne poklone, vaučere, te posebne cijene koje su kreirane samo za vas!
Pitanje: Do kada vrijedi članstvo u Clubu 5*?
Članstvo u Clubu 5* vrijedi godinu dana od datuma naručivanja kartice.
Pitanje: Kada mi stiže kartica?
Kartica stiže na vašu kućnu adresu u roku od 7 do 15 dana.
Pitanje: Kako plaćam članarinu?
Članarinu plaćate kao i svaki drugi artikl u našoj ponudi - jednim od standardnih načina plaćanja.
Pitanje: Može li se kartica platiti na rate?
Kartica Cluba 5* koje se kombinirana sa drugim proizvodima, te ukupni iznos prelazi 99,90 KM možete platiti na rate.
Pitanje: Isporučujete li Club 5* karticu u inozemstvo?
Ne, sve pošiljke isporučujemo isključivo na području BiH.
Pitanje: Koliko je sigurna moja narudžba?
Vaša narudžba je potpuno sigurna, a rizik kupovine minimalan. Naime, ako ne budete u potpunosti zadovoljni proizvodima koje ste ovdje naručili, možete ih vratiti u roku od 15 dana od trenutka primitka pošiljke, a mi ćemo vam vratiti novac. Za detaljnu proceduru vraćanja proizvoda obratite nam se direktno e-mail porukom ili nas pozovite na 033/721-062
Pitanje: Koliko su sigurni moji lični podaci?
Vaša privatnost je zagarantirana. Nikada nećemo dijeliti vaše podatke s nekom trećom stranom.
Pitanje: Kada ću dobiti proizvode koje sam naručio/la?
Naručene proizvode šaljemo u najkraćem mogućem roku. Uobičajeno vrijeme isporuke proizvoda koje imamo na zalihama je 7 - 15 dana. Ako željeni proizvod nemamo na zalihi, rok isporuke se produljuje. O roku isporuke naručenog proizvoda bit ćete detaljno obaviješteni telefonom kada budete potvrđivali narudžbu.
Pitanje: Kako dostavljate vaše proizvode?
Proizvode dostavlja kurirska služba, a iznos poštarine ovisi o masi pošiljke i mjestu dostave. Troškovi dostave dodaju se vašoj narudžbi pri kreiranju narudžbe, a o njima ćete biti detaljnije obaviješteni prilikom zaključivanja narudžbe.
Pitanje: Kako mogu znati je li moja narudžba zaprimljena?
Dobit ćete e-mail poruku kojom ćemo potvrditi da smo zaprimili vašu narudžbu, a u najkraćem roku naši agenti će vas kontaktirati telefonom, kako bi vam pružili dodatne informacije o isporuci i troškovima dostave.
Pitanje: Mogu li otkazati pogrešno poslanu narudžbu?
Ako iz bilo kojeg razloga želite otkazati vašu narudžbu, obratite nam se na e-mail adresu info@walkmaxx.ba ili nas kontaktirajte telefonom na broj 033/721-062
Materijali i funkcionalni đon
Pitanje: Koje materijale koristite za izradu Walkmaxx obuće?
Materijali za izradu ovise o modelu, a Walkmaxx koristi kožu, gumene materijale, tekstil, eko-kožu i ostale materijale. Za svaki model detalje možete provjeriti pod rubrikom "Tehničke informacije".
Pitanje: Kako je proizveden vaš funkcionalni zaobljeni đon i koje ste materijale koristili?
Walkmaxxov funkcionalni zaobljeni đon izrađen je od više slojeva, a svaki od njih ima svoju funkciju koja sudjeluje u ukupnoj funkcionalnosti Walkmaxx obuće. Materijali koje koristimo su različite vrste gumenih i ostalih materijala.
Narudžbe i veličine obuće
Pitanje: Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?
Ako želite promijeniti ili otkazati vašu narudžbu, molimo vas da nam pošaljete e-mail i mi ćemo za vas promijeniti narudžbu ili je otkazati. Ako je proizvod već napustio skladište, nećemo moći promijeniti narudžbu; samo je možemo otkazati.
Pitanje: Koji je status moje narudžbe?
Najbrži način da provjerite status svoje narudžbe je da nas kontaktirate pozivom na 033/721-062 ili nam pišete na e-mail adresu. Molimo vas da nam pružite što više informacija o narudžbi koju treba provjeriti (ime, prezime, adresa, broj telefona...).
Pitanje: Proizvod koji želim nemate na zalihi, šta mogu napraviti?
Nažalost, proizvode imamo u ograničenim količinama. Ako neki proizvod nemamo na stanju, rok isporuke se produžava. O roku isporuke naručenog proizvoda bit ćete detaljno obaviješteni telefonom u roku od 2 dana nakon što izvršite narudžbu.
Srećom, ovo se događa vrlo rijetko. Ponude na web stranici ažuriraju se svakodnevno i proizvodi koje nemamo na stanju povlače se u najkraćem mogućem roku. Također, vrlo rado ćemo vam ponuditi adekvatan zamjenski proizvod.
Bit ćete informirani o promjenama u statusu vaše narudžbe e-mail-om ili telefonom.
Pitanje: Kako da znam koja mi veličina Walkmaxx obuće odgovara?
Pored izbora boje i veličine na svakom proizvodu nalazi se i poveznica na tablicu veličina. Svoju veličinu obuće možete provjeriti i na ovom linku.
Dostava proizvoda
Pitanje: Koliki su troškovi dostave?
Troškovi dostave uračunati su tijekom kreiranja narudžbe, a ovise o mjestu stanovanja i masi pošiljke.
Pitanje: Koliko vremena je potrebno da dobijem svoju pošiljku?
Nakon ostavljanja narudžbe na našoj web stranici kontaktirat ćemo vas da bi potvrdili adresu i datum isporuke.
Nastojat ćemo proizvode koji su na zalihi dostaviti u roku od 7 do 15 dana od datuma konačne potvrde vaše narudžbe.
Ako željeni proizvod nemamo na zalihi, rok isporuke se produžava. O roku isporuke naručenog proizvoda bit ćete detaljno obaviješteni telefonom.
Ako vas ne kontaktiramo dulje od 7 dana, ljubazno vas molimo da nam pošaljete e-mail ili nas nazovete na 033/721-062, a mi ćemo odmah utvrditi što se dogodilo s vašom narudžbom.
Pitanje: Kako će mi proizvod biti dostavljen?
Proizvod dostavljamo kurirskim službama s kojima surađujemo, a detalje o dostavi dobit ćete pri potvrdi narudžbe!
Pitanje: Mogu li birati kada će mi proizvod biti dostavljen?
S agentom možete dogovoriti datum dostave prilikom potvrde narudžbe, a mi ćemo se potruditi da ispoštujemo vaše želje.
Pitanje: Je li obavezno osobno preuzimanje paketa?
U slučaju plaćanja pouzećem (po dostavi u gotovini), morate osobno preuzeti proizvod i potpisati njegov prijem.
Pitanje: Šta ako se predomislim a još uvijek nisam primio/la proizvod?
Ljubazno vas molimo da nas obavijestite ako ste se predomislili - što je prije moguće. Tako ćemo moći otkazati narudžbu bez dodatnih troškova s vaše strane. Pišite nam na info@walkmaxx.ba ili nas kontaktirajte telefonom na 033/721-062
Naši proizvodi imaju 15 dana garancije na povrat novca, tako da proizvod možete isprobati i kod kuće kako bi procijenili odgovara li vam prije nego što donesete konačnu odluku.
Pitanje: Dostavljate li i izvan BiH?
Ne dostavljamo izvan granica BiH.
Informacije o plaćanju
Pitanje: Koje oblike plaćanja nudite?
Trenutno prihvatamo sljedeće oblike plaćanja:
- Plaćanje pouzećem (po dostavi)
- Plaćanje na rate. Molimo vas pročitajte Plaćanje na rate kako biste saznali više.
- Online plaćanje putem sistema PikPay
- Plaćanje karticama banaka jednokratno
Pitanje: Prihvatate li međunarodne kartice?
Trenutno prihvatamo kartice VISA, Maestro, Diners ili MasterCard.
Pitanje: Kako funkcionira plaćanje pouzećem?
Kada dostavna služba dostavi paket, potrebno je platiti iznos narudžbe, i pošiljka je vaša.
Pitanje: Je li sigurno plaćati kreditnom/debitnom karticom na vašoj web stranici?
Da. Naši partneri za plaćanje karticama pažljivo su odabrani, te se vaše plaćanje karticom odvija na siguran i vjerodostojan način.
Više o sigurnosti možete pročitati ovdje: 100% sigurna kupovina.
Pitanja poslije kupovine
Pitanje: Moj proizvod je oštećen, šta sada?
Nazovite 033/721-062 i procedura za vraćanje proizvoda bit će vam detaljno objašnjena ili pošaljite e-mail s vašim zahtjevom na adresu info@walkmaxx.ba
Ukoliko je vaš proizvod još uvijek pod garancijom (potvrdu o garanciji dobili ste zajedno s proizvodom i računom), potrebno je proizvod poslati zajedno s važećom potvrdom o garanciji i računom (može i kopija) na sljedeću adresu:
- STUDIO MODERNA d.o.o., Rajlovačka cesta BB, 71000 Sarajevo
Ukoliko ste kupili proizvod u nekoj od naših trgovina, isti možete vratiti u trgovinu u kojoj ste ga kupili, uz račun i garanciju. Mi ćemo Vas potom kontaktirati i s Vama dogovoriti detalje oko primitka popravljenog proizvoda.
Molimo vas da u obzir uzmete da bez važeće dokumentacije o garanciji i računa o kupovini nećemo moći pokriti eventualne troškove popravka.
VAŽNO! Vraćanje zbog nezadovoljstva proizvodom nije moguće izvršiti za proizvode kupljene kod naših franšiznih i veleprodajnih partnera.
Pitanje: Koliko traje povrat novca kada vratim proizvod?
U roku od 15 dana od prijema robe, ovisno o načinu na koji je uplata izvršena. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.
Pitanje: Koliki su troškovi slanja proizvoda koji vraćam?
Troškovi slanja prilikom vraćanja ovise o masi pošiljke i o mjestu iz kojeg se pošiljka šalje.
Tehnologija
Pitanje: Šta su kolačići (Cookies)? Moram li dozvoliti kolačiće u mom pregledniku?
Kolačići (Cookies) su male datoteke koje su privremeno pohranjene na vaš tvrdi disk, tako da naša stranica može prepoznati vaše računalo kada nas sljedeći put posjetite. STUDIO MODERNA – TV PRODAJA d.o.o. koristi ih isključivo zbog prikupljanja podataka koji su vezani za posjetu našim internet stranicama, zbog dodatne funkcionalnosti ili u svrhu procjene djelotvornosti svoje prisutnosti na Internetu.
Za više informacija o tome kako koristimo kolačiće, pročitajte našu Politiku privatnosti.
Pitanje: Pri procesu naručivanja dobivam poruku da je došlo do greške. Šta mogu napraviti?
Molimo vas da najprije provjerite jeste li sve podatke ispravno unijeli. Polja s podacima koji nedostaju ili nisu ispravni bit će označena crvenom bojom.
Ako i dalje ne uspijevate završiti narudžbu, pokušajte zatvoriti web stranicu i ponovno je otvoriti te ponoviti narudžbu. Ako se poruka i dalje bude javljala, molimo nazovite nas ili pošaljite e-mail.
Vaše informacije
Pitanje: Moja e-mail adresa se promijenila, kako da ažuriram taj podatak?
Vašu e-mail adresu ažurirajte prijavljivanjem na vaš korisnički račun, te klikom na kategoriju "Pretplate na e -obavijesti".
Pitanje: Kako mogu promijeniti svoju lozinku?
Vašu lozinku možete promijeniti prijavom na vaš korisnički račun, te kliknite na kategoriju "Informacije o računu".
Pitanje: Kako mogu zatvoriti svoj korisnički račun?
Ako želite zatvoriti svoj korisnički račun, molimo vas da nam pišete na adresu info@walkmaxx.ba i mi ćemo to učiniti za vas.