Club 5*
0
0,00 KM
Losd fsdf sd
Vaša košarica je trenutno prazna.

Zagrijte hladna stopala pomoću ova 4 jednostavna savjeta

Noge su vam ledene u toku niskih temperatura ? Grče vam se nožni prsti? Da li je cirkulacija krvi u nožnim prstima loša? Problem je u vašim mišićima koji nisu dovoljno jaki da vam stopala utople pa se vrlo brzo ohlade. Čitajte dalje da biste saznali šta možete učiniti za zagrijavanje stopala.

1. Riblje ulje i đumbir

Jedite puno hrane koja pojačava cirkulaciju poput ribljeg ulja i đumbira.

2. Smanjite unos kofeina

Smanjite količinu kofeina i povećajte količinu agruma u vašoj prehrani.

3. Magnezijum

Magnezij je uvijek dobro rješenje, posebno ako vam nožni prsti često grče. Magnezijum možete dobiti iz svježih proizvoda poput banana ili blitve ili iz dodataka prehrani.

4. Masaža

Pomaže i masaža stopala uveče prije nego što odete u krevet uljem ružmarina, što će pojačati cirkulaciju. Stopala možete počastiti i toplo-hladnom kupkom svake druge večeri. U jednoj posudi držite toplu, a u drugoj hladnu vodu. Zatim potopite noge, izmjenjujući dva spremnika. Važno je uvijek započeti i završiti toplom vodom kako biste postigli željeni efekt. Svaki dio ovog postupka namakanja trebao bi trajati najmanje 30 sekundi.