Vaša košarica je trenutno prazna.

Probaj

Opšta pitanja

Pitanje: Kako mogu stupiti u kontakt s vama?

  • E-mail: Naš tim će vam rado pomoći s vašim pitanjima i nedoumicama. Na e-mail poruke odgovaramo redoslijedom kojim ih dobivamo, a trudimo se da budemo što brži. Pišite nam na info@walkmaxx.ba.

    Pružit ćemo vam odgovore na sva vaša pitanja vezana uz naše proizvode i brendove putem e-mail-a.
  • Telefon: Iskoristite priliku i pitajte naše agente sve što vas zanima o našim proizvodima. Naručivanje putem telefona vrlo je jednostavno, pa vas pozivamo da nas slobodno kontaktirate na 033/721-005 (radno vrijeme: ponedjeljak - petak 08:00-19:00 h, subota 08:00-18:00h te nedjelja 09:00-17:00h).

Pitanje: Pružate li podršku i uživo preko chata?

Nudimo i ovu mogućnost, opcija za razgovor s našim agentom trebala bi biti vidljiva na svim našim web stranicama u donjem desnom kutu. Slobodno je iskoristite, saznajte sve o našim proizvodima što vas zanima, jer naš je cilj prije svega zadovoljan i informiran kupac.

Pitanje: Imam li koristi od toga što kod vas imam otvoren korisnički račun?

Mi vjerujemo da imate.

  • Vaša kupovina je brža i jednostavnija, jer ne morate ponovno popunjavati nijedno od polja kada budete sljedeći put kupovali kod nas.
  • Možete početi kreirati vašu listu želja, vrlo jednostavno ćete moći stavljati zanimljive proizvode na popis unutar vašeg korisničkog računa.
  • Jednostavno možete upravljati vašim e-mail pretplatama, odjavljivati se s lista ili pauzirati njihovo slanje.
  • Na jednom mjestu imate pristup svim vašim kuponima i vaučerima.
  • Obavještavat ćemo vas o našim akcijama i pogodnostima.
  • Možete naručiti naše printane kataloge na vašu kućnu adresu i još mnogo, mnogo toga.

Pitanje: Kako mogu znati da je kupovina kod vas sigurna kupovina?

Mi se svaki dan brinemo da vaša kupovina preko Walkmaxx web stranice bude 100% sigurna. Poštujemo i vašu privatnost, te smo u potpunosti posvećeni njenoj zaštiti.

Molimo vas pročitajte: 100% sigurna kupovina, Pravila poslovanja, Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Pitanje: Kako napisati komentar/recenziju o proizvodu?

Recenziju o proizvodu možete napisati vrlo jednostavno. Klikom na gumb "Ostavi komentar" dodajte vaš komentar u listu komentara.

  • Na stranici odabranog proizvoda možete vidjeti broj komentara i poveznicu "Dodajte vašu recenziju" ili će pisati " Prvi ostavite komentar o ovom proizvodu "; klikom ovdje bit ćete prebačeni na dno stranice s gumbom "Ostavi komentar".
  • Nakon što ste poslali svoj komentar/recenziju, bit će potrebno neko vrijeme prije nego što se ona pojavi na web stranici.

Pitanje: Kako mogu označiti vašu Facebook stranicu sa "Sviđa mi se"?

Označite našu Facebook stranicu sa "Sviđa mi se" klikom ovdje. Hvala!

Pitanje: Kako se prijaviti na vašu e-mail listu?

Na našu e-mail listu možete se prijaviti klikom na ovu web stranicu. Hvala!

Pitanje: Kako se odjaviti s vaše e-mail liste?

Ako više ne želite od nas primati bilo kakve e-mail poruke (ponude, članke itd.) molimo vas da se prijavite na vaš korisnički račun, te da kliknete na link "Pretplate na e-obavijesti" gdje ćete jednostavno moći upravljati s vašim pretplatama.

Prije toga vas molimo da još jednom razmislite, jer vas nećemo moći vratiti nazad na listu ako se odlučite da više ne želite primati naše e-mail-ove.

Pitanje: Kako mogu iskoristiti kupon koji sam dobio/la?

Korištenje kupona vrlo je jednostavno.

  1. Polje za unos kupona nalazi se na prvom koraku u vašoj košarici, prilikom zaključivanja narudžbe
  2. Upišite šifru kupona u označeno polje i kliknite na zeleni gumb "Aktiviraj".
  3. Vaša ušteda i/ili ostale pogodnosti će automatski biti prikazani s desne strane podataka o cijeni.

Molimo vas pročitajte Vodič za korištenje kupona za detaljne upute.

Club 5*

Pitanje: Šta mi donosi Club 5* kartica?

Club 5* kartica pruža vam 12 mjeseci najpovoljnije kupovine iz našeg bogatog asortimana. Kao privilegirani kupac, stječete pravo na brojne poklone, vaučere, te posebne cijene koje su kreirane samo za vas!

Pitanje: Do kada vrijedi članstvo u Clubu 5*?

Članstvo u Clubu 5* vrijedi godinu dana od datuma naručivanja kartice.

Pitanje: Kada mi stiže kartica?

Kartica stiže na vašu kućnu adresu u roku od 7 do 15 dana.

Pitanje: Kako plaćam članarinu?

Članarinu plaćate kao i svaki drugi artikl u našoj ponudi - jednim od standardnih načina plaćanja.

Pitanje: Može li se kartica platiti na rate?

Kartica Cluba 5* koje se kombinirana sa drugim proizvodima, te ukupni iznos prelazi 99,90 KM možete platiti na rate.

Pitanje: Isporučujete li Club 5* karticu u inozemstvo?

Ne, sve pošiljke isporučujemo isključivo na području BiH.

Pitanje: Koliko je sigurna moja narudžba?

Vaša narudžba je potpuno sigurna, a rizik kupovine minimalan. Naime, ako ne budete u potpunosti zadovoljni proizvodima koje ste ovdje naručili, možete ih vratiti u roku od 15 dana od trenutka primitka pošiljke, a mi ćemo vam vratiti novac. Za detaljnu proceduru vraćanja proizvoda obratite nam se direktno e-mail porukom ili nas pozovite na 033/721-062

Pitanje: Koliko su sigurni moji lični podaci?

Vaša privatnost je zagarantirana. Nikada nećemo dijeliti vaše podatke s nekom trećom stranom.

Pitanje: Kada ću dobiti proizvode koje sam naručio/la?

Naručene proizvode šaljemo u najkraćem mogućem roku. Uobičajeno vrijeme isporuke proizvoda koje imamo na zalihama je 7 - 15 dana. Ako željeni proizvod nemamo na zalihi, rok isporuke se produljuje. O roku isporuke naručenog proizvoda bit ćete detaljno obaviješteni telefonom kada budete potvrđivali narudžbu.

Pitanje: Kako dostavljate vaše proizvode?

Proizvode dostavlja kurirska služba, a iznos poštarine ovisi o masi pošiljke i mjestu dostave. Troškovi dostave dodaju se vašoj narudžbi pri kreiranju narudžbe, a o njima ćete biti detaljnije obaviješteni prilikom zaključivanja narudžbe.

Pitanje: Kako mogu znati je li moja narudžba zaprimljena?

Dobit ćete e-mail poruku kojom ćemo potvrditi da smo zaprimili vašu narudžbu, a u najkraćem roku naši agenti će vas kontaktirati telefonom, kako bi vam pružili dodatne informacije o isporuci i troškovima dostave.

Pitanje: Mogu li otkazati pogrešno poslanu narudžbu?

Ako iz bilo kojeg razloga želite otkazati vašu narudžbu, obratite nam se na e-mail adresu info@walkmaxx.ba ili nas kontaktirajte telefonom na broj 033/721-062

Materijali i funkcionalni đon

Pitanje: Koje materijale koristite za izradu Walkmaxx obuće?

Materijali za izradu ovise o modelu, a Walkmaxx koristi kožu, gumene materijale, tekstil, eko-kožu i ostale materijale. Za svaki model detalje možete provjeriti pod rubrikom "Tehničke informacije".

Pitanje: Kako je proizveden vaš funkcionalni zaobljeni đon i koje ste materijale koristili?

Walkmaxxov funkcionalni zaobljeni đon izrađen je od više slojeva, a svaki od njih ima svoju funkciju koja sudjeluje u ukupnoj funkcionalnosti Walkmaxx obuće. Materijali koje koristimo su različite vrste gumenih i ostalih materijala.

Narudžbe i veličine obuće

Pitanje: Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?

Ako želite promijeniti ili otkazati vašu narudžbu, molimo vas da nam pošaljete e-mail i mi ćemo za vas promijeniti narudžbu ili je otkazati. Ako je proizvod već napustio skladište, nećemo moći promijeniti narudžbu; samo je možemo otkazati.

Pitanje: Koji je status moje narudžbe?

Najbrži način da provjerite status svoje narudžbe je da nas kontaktirate pozivom na 033/721-062 ili nam pišete na e-mail adresu. Molimo vas da nam pružite što više informacija o narudžbi koju treba provjeriti (ime, prezime, adresa, broj telefona...).

Pitanje: Proizvod koji želim nemate na zalihi, šta mogu napraviti?

Nažalost, proizvode imamo u ograničenim količinama. Ako neki proizvod nemamo na stanju, rok isporuke se produžava. O roku isporuke naručenog proizvoda bit ćete detaljno obaviješteni telefonom u roku od 2 dana nakon što izvršite narudžbu.

Srećom, ovo se događa vrlo rijetko. Ponude na web stranici ažuriraju se svakodnevno i proizvodi koje nemamo na stanju povlače se u najkraćem mogućem roku. Također, vrlo rado ćemo vam ponuditi adekvatan zamjenski proizvod.

Bit ćete informirani o promjenama u statusu vaše narudžbe e-mail-om ili telefonom.

Pitanje: Kako da znam koja mi veličina Walkmaxx obuće odgovara?

Pored izbora boje i veličine na svakom proizvodu nalazi se i poveznica na tablicu veličina. Svoju veličinu obuće možete provjeriti i na ovom linku.

Dostava proizvoda

Pitanje: Koliki su troškovi dostave?

Troškovi dostave uračunati su tijekom kreiranja narudžbe, a ovise o mjestu stanovanja i masi pošiljke.

Pitanje: Koliko vremena je potrebno da dobijem svoju pošiljku?

Nakon ostavljanja narudžbe na našoj web stranici kontaktirat ćemo vas da bi potvrdili adresu i datum isporuke.

Nastojat ćemo proizvode koji su na zalihi dostaviti u roku od 7 do 15 dana od datuma konačne potvrde vaše narudžbe.

Ako željeni proizvod nemamo na zalihi, rok isporuke se produžava. O roku isporuke naručenog proizvoda bit ćete detaljno obaviješteni telefonom.

Ako vas ne kontaktiramo dulje od 7 dana, ljubazno vas molimo da nam pošaljete e-mail ili nas nazovete na 033/721-062, a mi ćemo odmah utvrditi što se dogodilo s vašom narudžbom.

Pitanje: Kako će mi proizvod biti dostavljen?

Proizvod dostavljamo kurirskim službama s kojima surađujemo, a detalje o dostavi dobit ćete pri potvrdi narudžbe!

Pitanje: Mogu li birati kada će mi proizvod biti dostavljen?

S agentom možete dogovoriti datum dostave prilikom potvrde narudžbe, a mi ćemo se potruditi da ispoštujemo vaše želje.

Pitanje: Je li obavezno osobno preuzimanje paketa?

U slučaju plaćanja pouzećem (po dostavi u gotovini), morate osobno preuzeti proizvod i potpisati njegov prijem.

Pitanje: Šta ako se predomislim a još uvijek nisam primio/la proizvod?

Ljubazno vas molimo da nas obavijestite ako ste se predomislili - što je prije moguće. Tako ćemo moći otkazati narudžbu bez dodatnih troškova s vaše strane. Pišite nam na info@walkmaxx.ba ili nas kontaktirajte telefonom na 033/721-062

Naši proizvodi imaju 15 dana garancije na povrat novca, tako da proizvod možete isprobati i kod kuće kako bi procijenili odgovara li vam prije nego što donesete konačnu odluku.

Pitanje: Dostavljate li i izvan BiH?

Ne dostavljamo izvan granica BiH.

Informacije o plaćanju

Pitanje: Koje oblike plaćanja nudite?

Trenutno prihvatamo sljedeće oblike plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem (po dostavi)
  • Plaćanje na rate. Molimo vas pročitajte Plaćanje na rate kako biste saznali više.
  • Online plaćanje putem sistema PikPay
  • Plaćanje karticama banaka jednokratno

Pitanje: Prihvatate li međunarodne kartice?

Trenutno prihvatamo kartice VISA, Maestro, Diners ili MasterCard.

Pitanje: Kako funkcionira plaćanje pouzećem?

Kada dostavna služba dostavi paket, potrebno je platiti iznos narudžbe, i pošiljka je vaša.

Pitanje: Je li sigurno plaćati kreditnom/debitnom karticom na vašoj web stranici?

Da. Naši partneri za plaćanje karticama pažljivo su odabrani, te se vaše plaćanje karticom odvija na siguran i vjerodostojan način.

Više o sigurnosti možete pročitati ovdje: 100% sigurna kupovina.

Pitanja poslije kupovine

Pitanje: Moj proizvod je oštećen, šta sada?

Nazovite 033/721-062 i procedura za vraćanje proizvoda bit će vam detaljno objašnjena ili pošaljite e-mail s vašim zahtjevom na adresu info@walkmaxx.ba

Ukoliko je vaš proizvod još uvijek pod garancijom (potvrdu o garanciji dobili ste zajedno s proizvodom i računom), potrebno je proizvod poslati zajedno s važećom potvrdom o garanciji i računom (može i kopija) na sljedeću adresu:

  • STUDIO MODERNA d.o.o., Rajlovačka cesta BB, 71000 Sarajevo

Ukoliko ste kupili proizvod u nekoj od naših trgovina, isti možete vratiti u trgovinu u kojoj ste ga kupili, uz račun i garanciju. Mi ćemo Vas potom kontaktirati i s Vama dogovoriti detalje oko primitka popravljenog proizvoda.

Molimo vas da u obzir uzmete da bez važeće dokumentacije o garanciji i računa o kupovini nećemo moći pokriti eventualne troškove popravka.

VAŽNO! Vraćanje zbog nezadovoljstva proizvodom nije moguće izvršiti za proizvode kupljene kod naših franšiznih i veleprodajnih partnera.

Pitanje: Koliko traje povrat novca kada vratim proizvod?

U roku od 15 dana od prijema robe, ovisno o načinu na koji je uplata izvršena. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.

Pitanje: Koliki su troškovi slanja proizvoda koji vraćam?

Troškovi slanja prilikom vraćanja ovise o masi pošiljke i o mjestu iz kojeg se pošiljka šalje.

Tehnologija

Pitanje: Šta su kolačići (Cookies)? Moram li dozvoliti kolačiće u mom pregledniku?

Kolačići (Cookies) su male datoteke koje su privremeno pohranjene na vaš tvrdi disk, tako da naša stranica može prepoznati vaše računalo kada nas sljedeći put posjetite. STUDIO MODERNA – TV PRODAJA d.o.o. koristi ih isključivo zbog prikupljanja podataka koji su vezani za posjetu našim internet stranicama, zbog dodatne funkcionalnosti ili u svrhu procjene djelotvornosti svoje prisutnosti na Internetu.

Za više informacija o tome kako koristimo kolačiće, pročitajte našu Politiku privatnosti.

Pitanje: Pri procesu naručivanja dobivam poruku da je došlo do greške. Šta mogu napraviti?

Molimo vas da najprije provjerite jeste li sve podatke ispravno unijeli. Polja s podacima koji nedostaju ili nisu ispravni bit će označena crvenom bojom.

Ako i dalje ne uspijevate završiti narudžbu, pokušajte zatvoriti web stranicu i ponovno je otvoriti te ponoviti narudžbu. Ako se poruka i dalje bude javljala, molimo nazovite nas ili pošaljite e-mail.

Vaše informacije

Pitanje: Moja e-mail adresa se promijenila, kako da ažuriram taj podatak?

Vašu e-mail adresu ažurirajte prijavljivanjem na vaš korisnički račun, te klikom na kategoriju "Pretplate na e -obavijesti".

Pitanje: Kako mogu promijeniti svoju lozinku?

Vašu lozinku možete promijeniti prijavom na vaš korisnički račun, te kliknite na kategoriju "Informacije o računu".

Pitanje: Kako mogu zatvoriti svoj korisnički račun?

Ako želite zatvoriti svoj korisnički račun, molimo vas da nam pišete na adresu info@walkmaxx.ba i mi ćemo to učiniti za vas.